Українське інтернет-видання влаштовувало "атаки" на публічних осіб у Facebook: SMM-фахівець розкрив "схему"

2 хвилини
7,2 т.
Українське інтернет-видання влаштовувало 'атаки' на публічних осіб у Facebook: SMM-фахівець розкрив 'схему'

Редакція українського онлайн-видання "Букви" у минулому нібито надавала послуги із блокування у соцмережах користувачів. Зокрема, на замовлення клієнта "забанити" допомагали публічних осіб. Серед таких виявився і голова редакційної ради OBOZREVATEL, президент ФБУ Михайло Бродський.

Про це у Facebook написав колишній працівник "Букв" і голова SMM-відділу цього ЗМІ Владислав Волков. Наприкінці минулого року він публічно розповів, через який скандал звільнилася більшість команди редакції, а опісля заявляв навіть про погрози.

"Відправити в бан надокучливого журналіста чи блогера – такою була одна з послуг, яку намагалося продавати інтернет-видання "Букви" своїм замовникам. Чому намагалося? Бо працювала схема "раз через п’ять", тобто це фактично було "пальцем у небо", – написав SMM-фахівець.

Відео дня

За його словами, надалі SMMники видання вишукували старі дописи потрібних користувачів, на які можна було поскаржитися. Або ж "проганяли" їх через спеціальний алгоритм, після чого "вмикали масові скарги на допис із мережі бот-акаунтів".

Скриншот повідомлення

"Втім, вказівки запускати скарги від Катерини Рошук та Петра Терентьєва (власники видання "Букви". – Ред.) частіше летіли через їхнє особисте бажання, а не на прохання клієнтів", – наголосив Волков.

За його словами, якщо комусь із них не подобався чиїсь допис або коментар у соцмережі, а SMM-відділу не вдавалося заблокувати користувача, власники "не приховували розпачу".

Ексголова SMM-відділу "Букв" заявив, що за час його роботи подібні "атаки Катерина Рошук чи Петро Терентьєв влаштовували" на таких користувачів: журналістка Світлана Крюкова, нардеп Олександр Дубінський, президент Федерації баскетболу України Михайло Бродський, блогерка Катерина Золотарьова, журналіст Роман Скрипін, адвокат Олег Сухов "та багато інших".

Також додав, ніби головним здобутком "було блокування сторінки Національного корпусу" – це відбулося до того, як керівництво організації й Петро Терентьєв "стали приятелями".

"Що я можу зробити, аби убезпечити свою сторінку?" – спитаєте ви. Все просто: уникайте провокативних висловів та образ на національному, релігійному, політичному підґрунті, і люди з поганими намірами при всьому бажанні не зможуть підкласти вам подібну свиню", – порадив Волков.

Скриншот посту ексголови SMM-відділу видання "Букви"

Раніше Волков розповідав, що у "Букв" є мережа ботів і фан-сторінок із антипрезидентською риторикою. За його словами, замовлення на накрутку лайків та коментарів були як від маловідомих людей, так і публічних.

Крім цього, видання нібито вело передвиборчу програму в соцмережах нардепа від ОПЗЖ Іллі Киви, "було причетне до інформаційного переслідування" депутата Вʼячеслава Соболєва тощо. Докладніше про "скандальні історії" написав "Бабель".

Як повідомляв OBOZREVATEL, Владислав Волков стверджував, що "Букви" вели Telegram-канал Павла Фукса – московського бізнесмена, фігуранта багатьох гучних корупційних скандалів в Україні та Росії. Зокрема, видання піарило його як "нестандартну особистість", інтелектуала й благодійника.

Звернення команди OBOZREVATEL