Підтримка диктаторських режимів і гроші РФ: американський блогер розгорнув в мережі кампанію проти українських OSINT-розслідувачів

4 хвилини
9,7 т.
Підтримка диктаторських режимів і гроші РФ: американський блогер розгорнув в мережі кампанію проти українських OSINT-розслідувачів

Українські OSINT-розслідувачі з групи "Мольфар" працюють над розслідуванням воєнних злочинів Росії та діяльності прокремлівських пропагандистів, займаючись розвідкою на основі відкритих джерел. Одному з популяризаторів ідей країни-агресора це не сподобалося, тож він розгорнув у мережі інформаціну кампанію проти розслідувачів. 

Відео дня

Цей пропагандист – Макс Блюменталь – американський журналіст, блогер, редактор сайту The Grayzone. Після того, як українці викрили, що він отримував кошти з РФ, американець із поплічниками почали поширювати вигадки про них. Про це OBOZREVATEL стало відомо від розслідувачів.

Так, Блюменталь пише про них брехливі дописи у Twitter, а його прихильники-журналісти випускають статті зі звинуваченнями у расизмі і антигуманній діяльності, що є суцільним наклепом. 

Макс Блюменталь.

Що відомо про Блюменталя

Його батько Сідні Блюменталь був журналістом та радником президента США Білла Клінтона та його дружини Хілларі. Макс пішов по стопах батька та теж став працювати у ЗМІ.

У 2012 році був постійним журналістом ліванської щоденної газети Al-Akhbar, яка підтримує президента Сирії Башара Асада, проте згодом звільнився, вказавши, що "не міг більше працювати у виданні тирана". 

Вже тоді Блюменталь активно давав інтерв'ю російській телекомпанії RT, розповідаючи, що причина ісламофобії у світі – світова змова проти американських мусульман.

У 2013 році журналіст різко змінив своє ставлення до диктатури в Сирії. Це сталося після написання ним статті, за яку він отримав грошову винагороду. В матеріалі хімічні атаки в Сирії приписувалися антиасадівським повстанцям. Блюметаль тоді співпрацював із лівансько-американською журналісткою Ранією Халек, яка була кореспонденткою та продюсеркою прокремлівських проєктів.

А у 2014-му американець під час загострення арабо-ізраїльського конфлікту 2014 року побував у секторі Гази, де документував воєнні злочини.

У 2019-му, вже після створення сайту The Grayzone, разом із Халек був присутній на спонсорованій режимом Асада профспілковій конференції в Сирії.

Блюменталь з венесуельським диктатором Мадуро.

Співпраця з РФ

У 2014 році Блюменталь почав активно писати про Україну, продовживши співпрацю з Ранією Халек. Протести Євромайдану він називав "проявом відкритого фашизму та неонацистського екстремізму". Він розкритикував ведучу американськго підрозділу RT Ліз Вол, яка звільнилася у прямому ефірі, бо була незгодна з підтримкою каналом війни в Україні.

У грудні 2015 року Блюменталь відвідав Москву (святкування 10-річчя телеканалу RT) та створив у рамках видання AlterNet проєкт The Grayzone. Цей сайт підтримує диктаторські режими, не розкриваючи при цьому свою звітність і фінансується, ймовірно, донатами на Patreon та PayPal.

Починаючи з 2015-го американець активно захищав зовнішню політику РФ в соцмережах та на новинних каналах. Він неодноразово висловлював свою проросійську позицію та любов до російського медіахолдингу RT, критикував США за визнання RT іноземним агентом.

Американець неодноразово виступав на RT.

Після повномасштабного вторгнення РФ в Україну Блюменталь почав активно поширювати брехню про війну у статтях та дописах у Twitter. 55% з яких – фейкові, а 24% – спрямовані на розпалювання ненависті до України.

Основні тези, поширювані журналістом, ідентичні тезам російської пропаганди:

– "президент України Володимир Зеленський користується війною для знищення опозиції";

– "Володимир Зеленський – маріонетка Заходу";

– "СБУ діє за вказівками ЦРУ, МІ-5 та європейських країн";

– "США та НАТО спонсорують війну в Україні";

– "влада в Україні пов'язана з неонацистами";

– "неонацисти батальйону "Азов" та ЗСУ знущаються з мирних жителів";

– "в Україні відбуваються етнічні чищення";

– "український уряд підтримує вбивства чиновників, які співпрацювали з РФ".

Блюменталь відомий тим, що постійно вихваляє RT у своїх дописах. Він називає критику матеріалів Russia Today та Sputnik "недемократичною", американець захищає російські видання та порівнює їх із "жертовними агнцями".

Блюменталь підтримує RT.

Пропагандист симпатизує зовнішній політиці Росії в Сирії та Україні, зокрема в Криму. Він заявляв, що російське втручання у сирійський конфлікт разом із Іраном та партією "Хезболла" "врятувало Ліван".

Блюменталь також є антисемітом. Він порівнював Ізраїль із терористичною організацією ІДІЛ. 

Як повідомляв OBOZREVATEL, у Росії розробили нові методички для російських ЗМІ. Тепер пропагандисти повинні проводити паралелі між війною в Україні, хрещенням Русі та Невською битвою, розповідаючи, які "схожі" ці події.

Тільки перевірена інформація в нас у Telegram-каналі Obozrevatel та Viber. Не ведіться на фейки!