Нацрада ухвалила рішення щодо скандального каналу Медведчука: що далі

Нацрада ухвалила рішення щодо скандального каналу Медведчука: що далі

У четвер, 5 вересня, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення про позбавлення ліцензії телеканалу NewsOne.

Регулятор звернеться до суду, щоб позбавити канал, яким володіє соратник нардепа Віктора Медведчука Тарас Козак, ліцензії, передає пресслужба телеканалу.

За це рішення проголосували всі члени Нацради. Його оголосила виконувачка обов'язків керівника регулятора Ольга Герасим'юк.

"Перший пункт рішення ми трохи переформулювали. Тепер він звучить так: "Визнати розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі або ненависті у висловлюваннях, які були поширені в ефірі ТОВ "Новини 24 години" у період із 06.06.2019 по 08.07.2019 року", – розповіла Герасим'юк.

Відео дня

Зазначається, що NewsOne звинуватили у порушенні абзаців 3 і 4 ч. 2 ст. 6 закону "Про телебачення і радіомовлення", ч. 1 ст. 28 закону "Про інформацію", а також у тому, що NewsOne не виправив свої порушення, які Нацрада зафіксувала у рішенні від 07.02.2019-го та розпорядженні від 12.02.2019 року.

Віктор Медведчук

Герасим’юк додала, що Нацрада звернеться до суду з позовом про анулювання ліцензії на мовлення "Новини 24 години".

У NewsOne вважають, що рішення Нацради про санкції є "наступом на свободу слова, впровадженням цензури і спробою нової влади витіснити всі незалежні ЗМІ з теле- і радіо- простору України".

"Особливо показовим є те, що рішення Національної ради базується на численних порушеннях закону, які мали місце до і під час проведення позапланової перевірки телеканалу. Національна рада відверто і цинічно продемонструвала свою зневагу правовими процедурами і вдалася до грубого тиску на власних працівників заради знищення незалежного телеканалу", - вважає керівництво телеканалу.

NewsOne звинуватив членів Нацради в упередженості і необґрунтованості звинувачень, які не підтверджені фактами порушень.

"Не витримує критики і акт перевірки, підготовлений працівниками апарату Нацради, до якого безпідставно, без наведення хоч якихось фактів і доказів, внесене обвинувачення у вигляді припущення про те, що висловлені думки як ведучих, так і гостей телеканалу NewsOne, можуть містити ознаки "розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті" ... цитуючи при цьому висловлювання українських політиків та експертів у прямому ефірі. Всі звинувачення подані без підтвердження цитуванням відповідних тверджень конкретної особи у конкретній телепередачі з урахуванням контексту усієї розмови", – наголосили у пресслужбі.

Додамо, що на засіданні комісії були присутні представники громадських активістів, народні депутати Вадим Рабінович і Нестор Шуфрич. Водночас глава комітету Верховної ради з питань свободи слова Шуфрич вже назвав це рішення політично заангажованим і юридично невмотивованим.

Як повідомляв OBOZREVATEL, NewsOne мав намір провести телеміст під назвою "Треба поговорити" із пропагандистським каналом "Россия 1".

Однак пізніше телеканал раптово скасував телеміст із Росією, який був запланований на 12 липня, заявивши про тиск.