Скандальний сюжет з Авдіївки: на "Громадському" одержали листа від YouTube

15,5 т.
Війна на Донбасі

"Громадське ТБ" отримало від Youtube листа, згідно з яким обвинувачення з боку прес-центру АТО на адресу каналу щодо часу завантаження скандального відеосюжету з Авдіївки не відповідають дійсності.

Відео дня

Відповідна інформація з'явилася 13 липня на сайті "Громадське ТБ".

Зазначається, що редакція ЗМІ звернулася до YouTube з проханням пояснити, чому в "кеші" Google дата відображається як 7 липня, тоді як відео було завантажено 8 липня.

"Згідно з інформацією служби підтримки YouTube, дата і час в "кеші" відображаються за PST - Pacific Standard Time, різниця з Києвом влітку становить 10 годин. Тому дата 7 липня 19:25 за PST - це 8 липня 05:25 за київським часом . Це і є час, який "Громадське" неодноразово вказувало як час завантаження сюжету на YouTube ", - йдеться в тексті.

"Сюжет каналу був доступний на YouTube близько двох годин 8 липня, після чого доступ був закритий шеф-редактором новин. Це рішення редактор прийняла самостійно - ніяких вимог або претензій з боку військових за сюжетом не надходило. Відео з промзони досі немає на сайті hromadske.ua і ніколи не було, тому твердження прес-центру штабу АТО про публікацію на сайті не відповідають дійсності. "Громадське" під час зйомок 6 липня взяло на себе добровільне зобов'язання не викладати в мережу відео з промзони Авдіївки протягом доби, а саме до 17:00 7 липня - на таких умовах журналісти домовилися з командиром батальйону Гуріним Сергієм", - пояснили на "Громадському".

Нагадаємо, 11 липня прес-центр штабу АТО звинуватив журналістів "Громадського" в тому, що вони розкрили позиції українських військ в районі Авдіївки, де був знятий опублікований в мережі відеосюжет.

Як повідомляв "Обозреватель", в результаті скандалу, що спалахнув, двом співробітникам "Громадського" тимчасово призупинили акредитацію в зоні АТО.