Канали Медведчука фінансувала Росія – заступник Єрмака

Канали Медведчука фінансувала Росія – заступник Єрмака

Телеканали нардепа від "Опозиційною платформи – За життя" Віктора Медведчука "112", "ZIK" і "NewsOne" фінансуються компанією, що зареєстрована в РФ та веде свою діяльність в окремих районах Луганської області.

Як повідомляє "Українська правда" з посиланням на джерела в РНБО і СБУ, ТОВ "Торговий дім "Донське вугілля" працює на тимчасово окупованій території Луганщини.

Також правоохоронці повідомили, що зазначена компанія разом з ДП "Торговий дім "Східний Енерго-Альянс", "Міністерством доходів і зборів "ЛНР" створили злочинний механізм придбання кам'яного вугілля, видобутого на окупованих територіях Луганської області. Після чого продавали його в російські компанії, а отримані кошти направляли на підтримку діяльності псевдореспубліки.

Відео дня

Додамо, що фірма "Торговий дім "Донське вугілля" зареєстрована в Ростові-на-Дону, Росія. Основний вид діяльності – торгівля оптова твердим, рідким і газоподібним паливом і подібними продуктами. Керівником вказаний Сергій Лісогор, а засновники – Олександр Маслюк і Віталій Донченко.

Канали Медведчука фінансувала Росія – заступник Єрмака

Пізніше заступник керівника Офісу президента Ігор Жовква у коментарі для "Укрінформ" пояснив, що рішення РНБО про запровадження санкцій проти телеканалів ґрунтувалося на свідченнях і доказах щодо їхнього фінансування Росією.

"РНБО прийняла консолідоване рішення щодо накладення санкцій щодо трьох телеканалів та їхнього власника. Очевидно, що підставою цього стали незаперечні свідчення і докази, що ці телеканали вже довгий період часу фінансуються державою-агресором. Відповідно, держава не могла не діяти в тих умовах, коли агресія ще більше посилюється, коли Крим залишається окупованим, коли українські солдати продовжують гинути на окупованому Донбасі", – розповів він.

Відзначається, що за даним фактом СБУ відкрило кримінальне провадження по ст.258-5 "Фінансування тероризму".

Як повідомляв OBOZREVATEL: