Розпалюють ненависть: окупанти в Криму пішли на нову підлість

45,4 т.
Розпалюють ненависть: окупанти в Криму пішли на нову підлість

Окупаційна влада анексованого Криму з метою російської пропаганди і розпалювання ненависті заглушає сигнали українських радіостанцій російськими, а також повально блокує новинні сайти.

Кримська правозахисна група (КПГ) провела моніторинг в березні-квітні 2019 року і з'ясувала, що в десятках населених пунктах повністю або частково глушать FM-радіостанції, передає "Крим. Реалії".

Дослідження проводилося в 20 населених пунктах: Надеждино, Красноармійське, Вишнівка, Кріпке, Танкове, Пролетарка, Красноперекопськ, Радгоспне, Таврійське, Рисове, Почесне, Перекоп, Армянськ, Суворове, П'ятихатка, Карпова балка, Філатовка, Ішунь, Томашівка, Воїнка.

Відео дня

Станом на початок квітня 2019 на семи частотах вдалося зловити сигнал двох з семи станцій (Армія FM, Радіо Крим реалії, Радіо НВ, UA Радіо "Промінь" (НСТУ), Meydan FM, Перець FM, Стильне, UA Радіо "Культура" ( НСТУ) і тільки в двох населених пунктах.

радіо

На частоті радіо "Мейдан" 102,3 МГц у 17 населених пунктах чутно російське радіо "Супутник в Криму". На частоті "Крим. Реалії" 98,6, а також "Армії FM" 96 МГц – немає сигналу взагалі.

Блокування сигналу українських радіостанцій здійснюється та на інших частотах, які вони отримали для мовлення з Чонгара.

"Виходячи з результатів моніторингу, зазначили в КПГ, можна зробити висновок, що останнім часом російська влада Криму спеціально заглушає сигнал українських мовників, у тому числі й шляхом увімкнення російських радіостанцій на тих же частотах", – йдеться в повідомленні.

Крім того, згідно з дослідженням за лютий-березень, десять кримських провайдерів повністю блокують 12 українських інформаційних сайтів і дві соціальні мережі, ще 28 сайтів заблоковано частково.

Окупанти в Криму пішли на нову підлість

Частково або повністю заблоковані: "UA: перший", ЧТРК, "Цензор", Еспрессо ТБ, "Гордон", ICTV, "Крім.SOS", TV, "Меридіан", "Новий канал", QHA, "След.нет" , "Спротів.інфо", Uainfo, "П'ятий канал", Blackseanews, "Події Криму", СТБ, "15 хвилин", АТР, "Фокус", "Главное", ГР, ЦЖР, "Крим. Реалії", ДЕПО, OBOZREVATEL, УП, РБК, Укрінформ, "Лівий берег", "Кримська солідарність", "Главком", 112 канал.

12 сайтів з цього переліку блокують всі 10 провайдерів: "Чорноморська телерадіокомпанія", "Цензор.нет", "След.нет", "5 канал", "15 хвилин", "Фокус", "Депо", "Українська правда" РБК , Укрінформ, "Главком", "Uainfo". Також десять провайдерів повністю блокують доступ до соціальних мереж LinkedIn і Telegram.

Окупанти в Криму пішли на нову підлість

Як соолбщал OBOZREVATEL, після захоплення Криму і окупації Донбасі між Україною і Росією ведеться інформаційна війна. У лютому 2018 року набула чинності рішення РНБО, що дозволяє блокувати сайти.

21 червня в Верховну Раду був внесений на порядок денний скандальний законопроект №6688 про тимчасове заблокування інформаційних ресурсів.