Чий Крим? Український телеканал загримів у сепаратистський скандал

33,4 т.
Чий Крим? Український телеканал загримів у сепаратистський скандал

На телеканал "NewsOne" прийде позапланова перевірка через розміщення в ефірі карти України, на якій немає півострова Крим.

Інцидент трапився 7 листопада під час прямого ефіру. Про це повідомляє Національна рада з питань телебачення і радіомовлення.

Повідомляється, що телеканал розмістив карту Європи "Найбільший торговий партнер-покупець", на якій за кольором позначення країн територію тимчасово окупованій Автономної Республіки Крим було відокремлено від материкової частини України, і одночасно приєднано до кордонів Росії.

Відео дня

Таку карту ведучий назвав графікою, що відбиває позиції Європи у торгівлі. Подібні дії порушують норми чинного законодавства України.

Чий Крим? Український телеканал загримів у сепаратистський скандал

Як повідомляв OBOZREVATEL, Верховна Рада ухвалила постанову про звернення до РНБО щодо введення санкцій проти компаній, які перебувають у власності телеканалів "112 Україна" і NewsOne 4 жовтня.

Обмежувальні заходи також стосуватимуться організацій "Аріадна ТВ", "Новий формат ТВ", "ТВ Вибір", "Телерадіокомпанія "112-ТВ", "Лідер ТВ", "Партнер ТВ" і "Новини 24 години".