Шеф-редактор "5 каналу" подав у відставку

1,5 т.
Шеф-редактор '5 каналу' подав у відставку

Шеф-редактор "5-го каналу" Олександр Народецький подав у відставку. Про це "Обозревателю" стало відомо з джерела, близького до керівництва телеканалу.

Відео дня

За його словами, Народецький прийняв рішення перервати контракт, в рамках якого він виконував обов'язки шеф-редактора, після низки скандалів з журналістами "5 каналу", які призвели до звільнення багатьох знакових фігур української журналістики.

Пост шеф-редактора найбільшого в Україні новинного каналу Народецький займав з вересня 2006 року. Раніше він був співведучим у програмах "5-го каналу", зокрема, в програмі "Час пік". До цього Народецький керував українською службою "Радіо-Свобода".

Джерело "Обозревателя" не зміг відповісти на питання, хто може зайняти місце Народецького, проте відзначив, що в світлі "внутрішньої політики" знайти бажаючих зайняти цю посаду Петру Порошенко буде не просто. Крім того, співрозмовник "Обозревателя" не виключив, що у світлі звільнення Народецького, концепція каналу буде переформатована, більше того можлива і зміна власників.

За даними іншого джерела, який також підтвердив факт відставки Народецького, заяву про відставку ще не прийнято. За його словами, власник телеканалу Петро Порошенко не знаходиться в Києві, і в керівництві каналу вважають, що після повернення Порошенку вдасться умовити Народецького відкликати свою відставку.

За даними "Обозревателя", сам Народецький не планує продовжувати займатися журналістикою на території України і по всій ймовірності повернеться в одну з європейських столиць, де він колись працював.

Нагадаємо, одним з останніх був скандал навколо фігури телеведучого Ігоря Слісаренка, який був звільнений рішенням редакційної ради "5 каналу", на чолі з Народецький.

Як повідомлялося, причиною звільнення називалося те, що Слісаренко у випуску новин 1 вересня в 11:00 передав інформацію "без посилання на джерело, з неточним цитуванням інформаційного агентства і з упередженістю, що є порушенням певних пунктів засад редакційної політики".

Після звільнення Слісаренка, Київська незалежна медіа-профспілка заявила, що за наявною у нього інформацією, Слісаренка змусили написати заяву "за власним бажанням" після того, як він озвучив в ефірі інформацію про школу, де навчаються діти Президента Віктора Ющенка, і уточнив, що вартість року навчання коштує там 12 тисяч доларів.

Читайте по темі:

Скандальний інцидент в ефірі "5 каналу "

Генпродюсер "5 каналу" звільнився

"5 канал" оприлюднив причини звільнення Слісаренка

Підготував Олесь Гайдар

Шеф-редактор "5 каналу" подав у відставку

Шеф-редактор "5 каналу" подав у відставку