УкраїнськаУКР
EnglishENG
PolskiPOL
русскийРУС

Фонд Сороса звинуватив Берлусконі в порушенні демократії

645
Фонд Сороса звинуватив Берлусконі в порушенні демократії

Фонд Сороса підтримав скаргу італійської телемережі Centro Europa 7 srl на прем'єр-міністра Італії Сільвіо Берлусконі , що надійшла до Європейського суду з прав людини. Фонд вирішив підключитися до розгляду в якості третьої сторони, йдеться в повідомленні на сайті фонду.

Організація, заснована американським мільярдером, стверджує, що ситуація, при якій Берлусконі і члени його сім'ї фактично контролюють телерадіомовлення в Італії, суперечить європейським стандартам демократії. Фонд Сороса закликає Європейський суд "відстояти принципи плюралізму ЗМІ".

Приводом для подачі скарги на Берлусконі стала історія з виділенням частот для Centro Europa 7. У 1999 році телеканалу видали ліцензію на національне мовлення, однак відповідну частоту компанія отримала лише в грудні 2008 року. При цьому частоту відняли у державної компанії Radiotelevisione Italiana (RAI), а не у найбільшої приватної телемережі Mediaset Group, що належить родині Берлусконі. Згідно з антимонопольним законодавством, саме остання повинна була відмовитися від однієї з своїх частот.

Керівництво Centro Europa 7 неодноразово заявляло, що отримана від RAI частота абсолютно не придатна для загальнонаціонального мовлення.

Крім контролю над Mediaset Group, Берлусконі як глава уряду має можливість чинити сильний вплив на політику державного RAI, відзначають у Фонді Сороса. Враховуючи, що RAI і Mediaset Group разом охоплюють до 90 відсотків італійської телевізійної аудиторії і отримують таку ж частину загальнонаціональних доходів від реклами, концентрація ЗМІ в Італії є рекордною в Європі, йдеться в заяві фонду, пише Lenta.ru .

Читайте по темі:

Жінки Сільвіо Берлусконі. ФОТО

Берлусконі: мене хочуть вбити

Берлусконі запрошує молодих симпатичних заробітчанок

Берлусконі розповідає ченцям богохульні анекдоти

Карла Бруні образилася на пісню про Саркозі і Берлусконі