Нацрада скаржиться, що на Донбасі не відключають рупори Кремля

4,1 т.
Нацрада скаржиться, що на Донбасі не відключають рупори Кремля

Провайдери Донецької та Луганської областей не виконують рішення суду про відключення трансляції російських телеканалів "Перший канал. Всесвітня мережа", "РТР-планета", "Росія-24" і "НТВ-Мир" на території регіонів.

Як передає УНІАН , про це журналістам повідомив голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Володимир Манжосов.

"Наші представники фіксують, що рішення суду виконується всіма провайдерами програмної послуги, крім провайдерів Донецької та Луганської областей", - сказав він.

За його словами, також в Україні деякі провайдери незаконно транслюють на території України російські телеканали Life News і Ren TV.

Відео дня

"Ren TV та Life News не адаптовані до українського законодавства, тому трансляція цих каналів у кабельних мережах України є незаконною. За нашою попередньою інформацією, Ren TV незаконно транслюють 26 провайдерів, Life News - 39 провайдерів", - сказав Манжосов.

Присутня на брифінгу заступник голови Нацради з телерадіомовлення Лариса Мудрак зазначила, що дані телеканали транслюються в кабельних мережах Донецької, Луганської, Житомирської та Харківської областей.

Читайте:Журналісти РФ мають намір разом з українськими викривати брехню пропаганди Кремля

При цьому вона зазначила, що для ефективної боротьби в інформаційній війні з Росією необхідно в терміновому порядку вносити зміни до законодавства.

"Надзвичайно важливо в ситуації, яка є, мати однозначні зміни до законодавства, так як тільки на основі чітких критеріїв, які вписані в закон, набагато легше робити які-небудь висновки", - повідомила Мудрак.

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення у своєму позові до компанії "Торсат" просив суд визнати програми чотирьох російських каналів: "Перший канал. Всесвітня мережа", "РТР-планета", "Росія-24" і "НТВ-Мир", що не відповідають законам Україна та Європейської конвенції про транскордонне телебачення.

25 березня Київський адміністративний суд прийняв рішення призупинити трансляцію цих телеканалів в Україні на час розгляду позову.