У "ЛНР" опублікували списки кореспондентів, які працювали в зоні АТО

18,6 т.
У мережу потрапили нові списки журналістів, які працювали в АТО

Сайт терористів так званої ЛНР "Оккупація.net" опублікував списки журналістів українських та іноземних ЗМІ, які висвітлювали події на Донбасі і в зоні АТО.

При цьому на сайті жодного разу не згадується Україна, не вживається визначення "український", а перелік медійників названий "Список журналістів, акредитованих на висвітлення подій на Сході держави".

Списки українських та іноземних журналістів розміщені в рубриці "Журналісти хунти". У списку - десятки прізвищ журналістів каналів "Інтер", "1+1", СТБ, ICTV, "Громадського", "Еспрессо", 5-го каналу, каналу 24, каналу "Україна" та інших.

Відео дня

Серед іноземних представників ЗМІ у списку - журналісти телеканалу "Аль-Джазіра", агентства "Франс-Прес", каналу VІCE News, корпорації ВВС, американського каналу FoxNews і багатьох інших.

Разом з прізвищами вказано номер контактного телефону.

Також наголошується, що списки складені станом на жовтень 2014 року.

Нагадаємо, також 24 травня сайт "Миротворець" виклав у мережу дані ще 293 журналістів, акредитованих у терористів на Донбасі.