Абрамовича обмовили в Англії

924
Абрамовича обмовили в Англії

У Високому суді Лондона почалися слухання справи Романа Абрамовича проти компанії Times Newspapers Limited, яка є видавцем газети The Sunday Times.

Відео дня

Абрамович звинуватив у наклепі видання, Написано 18 січня 2009 року про плани продажу футбольного клубу "Челсі".

Раніше Абрамович спростував інформацію про підготовлюваний продаж "Челсі" . За даними The Sunday Times, російський бізнесмен вів переговори про цю угоду з членами королівської сім'ї Саудівської Аравії, а також з інвесторами з Об'єднаних Арабських Еміратів. У спростуванні Абрамович вказав, що не має "ані найменшого наміру" продавати "Челсі".

"Челсі" також є позивачем у справі. Яку компенсацію вимагають лондонський клуб і його власник з видавця газети, не повідомляється, передає Лента.Ру .

Роман Абрамович придбав "Челсі" влітку 2003 року за 140 мільйонів фунтів стерлінгів. Росіянин виплатив борги клубу , а також витратив великі суми на придбання нових гравців. У 2005 і 2006 роках "Челсі" ставав чемпіоном Англії, а в сезоні-2007/08 дійшов до фіналу Ліги чемпіонів.

Читайте по темі:

Криза змушує Абрамовича вибирати між "Челсі" і яхтою

Абрамовичу запропонували купити Латвію

Абрамовичу поставили пам'ятник. ФОТО

Відкрито доступ до списку власності Абрамовича

Абрамович став "начальником Чукотки"

Абрамовича обмовили в Англії