Учасник медексперімента залишиться без пальців

1,2 т.
Учасник медексперімента залишиться без пальців

Один з учасників невдалого окончившегося випробування нового лікарського препарату у Великобританії, швидше за все, позбудеться кінчиків пальців рук і ніг. Про це пише видання News of the World, якому Райан Уілсон дав інтерв'ю. Газета також публікує фотографії молодої людини, який найсильніше постраждав в результаті експерименту. На знімках видно, що кінчики пальців рук і ніг Уїлсона почорніли.

"Коли я прокинувся в реанімації після тих тижнів, проведених без свідомості, я зрозумів наскільки серйозно мій стан тільки після того, як побачив, що мої руки і ноги почорніли. Я точно втрачу кінчиків пальців ніг і рук. Кажуть, я можу провести тут (у лікарні) ще півроку ", - розповів молодий чоловік.

15 березня шестеро добровольців, які взяли участь у першому етапі клінічних випробувань нового медичного препарату TGN1412, були у важкому стані доставлені в лондонську лікарню. Через декілька хвилин після введення препарату у учасників експерименту почалися сильні болі в м'язах, судоми, напади задухи і блювота. Лікарі констатували у них великі запальні процеси в різних тканинах і множинну дисфункцію внутрішніх органів.