У Феодосії отруїли першокласників

1,1 т.
У Феодосії отруїли першокласників

В одну з лікарень Феодосії доставлені двоє першачків, які наїлися невідомого наркотичної речовини. Випадковий перехожий виявився свідком дивної сцени - в невеликому болоті двоє дітей шумно грали. Один зображував потопельника, а другий щосили веселився. Перехожий покликав матір одного з дітлахів. Дітей, семирічного Вову і його приятеля восьмирічного Давида, витягли з калюжі і стали переодягати в сухе. І тут дорослі нарешті помітили, що хлопчаки якось дивно себе ведуть. Діти були вкрай перезбуджені, то плакали, то сміялися. Їх зіниці були сильно розширені. Було видно, що перебувають вони під впливом якогось наркотику. Батьки, прихопивши хлопчаків, помчали в дитячу лікарню, сповіщає Magnolia-Tv . Як повідомили в прес-службі ГУ МНС України в АР Крим, дітям промили шлунки і провели необхідну терапію. Промивні води були чисті. Невідомий препарат, що зробив на дітей дивне дію, вже встиг перетравитися і всмоктатися в кров. Лікарі поставили діагноз - гостре атропіноподобное отруєння. Зараз стан дітей середнього ступеня тяжкості, і прогноз, за словами лікарів, сприятливий. Симптоми отруєння дуже схожі на отруєння Тарен, препаратом, застосовуваним при отруєнні бойовими отруйними речовинами групи фосгену. Але це лише припущення, не більше. Самі дітлахи не визнаються, чого ж вони такого наїлися. Хоча стало відомо, що хлопчата вирушили в районі звалища. Можливо, там вони і знайшли невідомі таблетки, які й вирішили, не замислюючись, продегустувати.